This is me!

Ania Grabowska

Welcome to my blog!

2015/07/05

ZAŁOŻYŁAM BLOGA

  • lipca 05, 2015
  • by



Mam na imię Ania. Mieszkam w województwie Mazowieckim W małym mieście, koło Warszawy. Mam czternaście lat, urodziłam się 14 stycznia 2001 r. Interesuje się sportem, zdrowiem i modą. Lubię zanurzać się w niestworzone historię, odgrywać inną siebie. Uwielbiam jeździć na rolkach i oglądać filmy. Jestem miłośniczką podróżowania. Wesoła, ale i też czasami nieznośna. Z każdego dnia próbuję czerpać chociaż mały kawałek. 

Postanowiłam założyciel bloga z zainteresowania! Myślę, że wam się spodoba i zostaniecie ze mną na dłużej! 

6 comments:

  1. Hej super ze zaczynasz prowadzić bloga zapraszam do mnie ja też nie dawno zaczęłam od nowa prowadzić blogaobserwuje twojego :P
    @spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada ;) Więc zostanę tu na dłużej :* Już czekam na kolejny post! Ja też niedawno zaczęłam, zapraszam: xmiki-mikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, znalazłam twojego blohga przypadkiem na jednej grupie i jestem pod wrażeniem. Jest coś w tym blogu zupełnie innego... zostanę na dłużej. :)
    Tak btw zapraszam do mnie, założony dawno ale od niedawna ponownie pisze: KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hue hue! :3 Czyli od nowa? No okej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. witamy w blogosferze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Ania, życzę Ci wytrwałości w dążeniu do zamierzonych celów i samych sukcesów w życiu i blogosferze! :*

    OdpowiedzUsuń

Ania Grabowska
+45-000-000
Poland

SEND ME A MESSAGE